Pirkėjas turi teisę:

 

-          Per keturiolika dienų, jeigu kurmelis.lt nėra nustatęs ilgesnio termino atskiroms prekėms ar jų kategorijoms, pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

-          Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su kurmelis.lt  atsiskaito pagal perskaičiuotas kainas, o jeigu kurmelis.lt neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų grąžinti daiktus kurmelis.lt ir atgauti už juos sumokėtus pinigus.

-          Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai

-    nebuvo naudojami,

-    nesugadinti,

-    išsaugotos jų vartojamosios savybės

-    nepraradę prekinės išvaizdos

-    pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš kurmelis.lt

 

Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse.

Pirkėjo prašymas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai kurmelis.lt sutinka, įsigijus šias prekes:

-    tabaką ir tabako gaminius;

-    parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;

-    fotografijos ir kinematografijos prekes;

-    spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;

-    audinius; kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius;

-    megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;

-    kūdikių drabužėlius;

-    pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;

-    siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius,   naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;

-    liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;

-    perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją;

-    mašinas ir mechaninius įrenginius;

-    elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;

-    antžeminio transporto priemones;

-    laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius;

-    optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;

-    laikrodžius;

-    muzikos instrumentus;

-    ginklus ir šaudmenis;

-    baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;

-    žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;

-    meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus.

 

 

Norint grąžinti prekę į kurmelis.lt parduotuvę,  ar pakeisti kokybišką nenorimą ar nekokybišką prekę, tai daroma rašytiniu prašymu, siunčiant jį elektroniniu paštu kurmelis.lt administracijai.

 

Prašyme turi būti nurodyta:

 

-    pageidavimas, kad  Jums būtų grąžinti pinigai,

-    pakeisti prekę į kitą

-    nekokybiškos prekės atveju – priežastis, dėl kurios prekę grąžinate, bei prekės (paslaugos) pirkimą iš kurmelis.lt patvirtinantį dokumentą (tai gali būti kasos aparto kvitas, pirkimo-pardavimo kvitas, PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, prekių pristatymo važtaraštis ir kita).

Garantijos ir terminai

-    Jei kurmelis.lt ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – pirkėjas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą, bet ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos.

-    Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per pardavėjo nustatytą garantijos terminą.

 

Jei prekės pirkimo dokumentai prarasti:

 

Jeigu nera kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą iš kurmelis.lt patvirtinančio dokumento,  kreiptis dėl grąžinimo galite, tačiau, tokiu atveju,  prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik kurmelis.lt administracijai sutikus.

 

Prekių grąžinimo būdai:

 

    Po to, kai pirkėjo prašymas grąžinti prekę yra suderintas su kurmelis.lt administracija, pirkėjas grąžinamą prekę gali išsiųsti  kurmelis.lt nurodytu adresu, pasinaudodamas siuntų terminalų ar siuntų taškų (paštomatų) teikiamomis paslaugomis. Prekė taip pat gali būti grąžinama betarpiškai į kurmelis.lt fizinę būstinę

          Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, jei prekė grąžinama vien todėl, kad ji dėl įvairių priežasčių netiko pirkėjui, nors ir buvo  kokybiška.

        Tuo atveju, kai prekė yra nekokybiška, kurmelis.lt kompensuoja pirkėjui tokios prekės grąžinimo sąnaudas, pirkėjui pateikus tokias sąnaudas pagrindžiantį dokumentą.